Tic toc

søndag 9. januar 2011

Forglemmeiei

....selv om jeg har glemt bloggen! Planen var å blogge i dag, men nå er det sent og det tar tid å blogge. Jeg kan jo kort fortelle om hvordan helga mi har vært da. Vi hadde et obligatorisk utvekslingsstudentmøte med alle fra Aspect/Speak, så lørdag dro vi opp til Mt. Holiday og sto på slalom/snowboard. Bakkene var dårlige og få, og veeeeldig mange hadde aldri stått på ski før, så det var lite action. Senere dro vi til Pam, områderepresentanten her, sitt hus. 25 stk i et hus, men det var et stort hus da, så det gikk bra. Deilig å snakke norsk igjen! Vi var tilsammen 7 norske der, fra Stavanger, Ålesund, to fra Trondheim, Halden og Mandal, også jeg da. Var oppe til i halv 4-tida sammen med alle sammen, også gikk vi inn på rommene våre, jeg lå på samme rom som 3 av de norske jentene. Lå våken og snakka med hun ene til halv 5. Er ganske trøtt nå, fordi jeg sov ikke godt resten av natta heller, som forventa. Men ja, det var deilig å snakke norsk, men sykt så forvirra man blir. Var såvidt jeg ikke begynte å snakke norsk til de andre, hehe. Og jeg glemte ord på norsk. Skulle si mellomnavn, og jeg rota med middelnavn og tunga krølla seg og det ble bare helt feil! Jeg kom ikke på ordet før en av de andre sa det.

Såh, ble henta kl 11, dro hjem, løp gjennom dusjen, ble henta av Sarah og dro over til henne. Vi så The Princess Bride, utrolig morsom film fordi den er så utrolig dårlig laget (intentionally... og jeg vet ikke hva det er på norsk heller). Og nå må jeg sove! Vil virkelig ikke på skolen i morgen... Blæh. Ikke for at skolen er så ille, jeg vil bare ikke stå opp tidlig!

Okay, så jeg skal blogge bilder fra juletrehogging, jula, første cheer competition og sånt når jeg får tid neste gang. Noen må nesten sparke meg. I morgen har jeg ikke tid, skal på skolen - treningssenteret - cheer practice - lekser!

Så ciaooo for nå.
-Kristine (nesten ingen som får med seg at det er Kristiiiin første gangen jeg sier det, de sier alltid Christina eller Kristen, hmm..)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar