Tic toc

søndag 6. februar 2011

Jabba dabba doooo

I dag er det the SUPERBOWL, folkens. Time to go crazy. Jeg har da erklært meg selv som Sveits og velger å ikke ta del i det sirkuset som omhandler fotballdelen. Packers, Steelers....Det er da vel det samme. Men det jeg gleder meg til er den å så berømte nasjonalsangen, fordi den skal nemlig synges av ingen andre enn den fantastiske Christina Aguilera. Yes, that's right. Og så selvfølgelig de millioner av dollar dyre reklamene da! Det kan bli interessant.

Ellers da... Vi har en konkurranse på tirsdag igjen. Musical rehearsals starter på mandag. Ellers er det ikke mye som skjer, samme gamle. Det nye gamle, liksom. Hehe.

Vi skal til Tennessee i slutten av mars, spring break, jeg skal mest sannsynlig til Los Angeles i slutten av mai og når mamma og de kommer blir det Florida! Så jeg har nesten vært i hvert hjørne av landet når jeg drar, wihoo.

Men nå må jeg stikke, supahbowl party.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar