Tic toc

torsdag 4. november 2010

I will be strong on my own

So happy! Oppdaget en "ny" sang av Christina Aguilera<3

Og så til resten av uka...Starter der jeg slutta sist.

- 1.playoff kamp! Vi tapte ... :( Haha. Negaunee 22, Elk Rapids, 15 (så teknisk sett bare en touchdown unna, de knuste oss ikke!) Det markerte ihvertfall slutten av fotballsesongen, og siste high school kamp for senior-guttene. Det var trist å se dem etter kampen, knust og mange gråt. Men de hadde en fantastisk sesong, 9-0 og de vant Lake Michigan Cupen for første gang.

- Forrige helga var det jo nemlig HALLOWEEN
Vi gjorde ikke så mye ut av det som mange amerikanere, men vi kledde oss ut og gikk "trick or treating" i downtown Elk Rapids i litt over en time - det var iskaldt. Jeg tenkte at siden jeg egentlig aldri gjør noe på halloween så kunne jeg da vel strekke den litt langt i år, haha. Så her er da kostyme mitt. Rocker Minnie Mouse. el oh el.



Resten av uka har gått til skole, lekser, turnhallen og så videreee.
Og VERDENS BESTE MORMOR hadde bursdag i går (3.nov). Igjen, gratulerer med dagen, glad i deg ♥♥♥♥♥♥♥♥

- Siste punkt på lista: DETROIT PISTONS VS. CHARLOTTE BOBCATS I MORGEN!!! ayayay, jeg gleder meg! :D Vi skipper de to siste timene av skolen, kjører ned til Detroit, kampen starter 19.30 og så overnatter vi fredag til lørdag hos Kathys søster. Vet ikke helt hva planene for resten av helga er, men jeg vet at lørdag til søndag skal vi overnatte på et hotell med basseng, spa osv, og det blir herlig! Så får vi se hva Detroit har å by på.

Nå skal jeg spise middag - lasagne i dag.
Jeg slenger med en video, bare fordi. Because I can, som vi sier her. Øhem...



Elsker det.

-Kristine.

1 kommentar: