Tic toc

torsdag 28. oktober 2010

Make a wish

Jeg er syk... Blæh. Skikkelig forkjøla, hodepine og av og på feber. Selvfølgelig hadde jeg feber stort sett hele skoledagen, men den forsvant litt når jeg kom hjem. Snufs.

I morgen er det første playoff game, vi spiller mot Negaunee, som må kjøre 6 timer i buss for å komme hit! Glad vi har hjemmekamp. I morgen på skolen (hvis jeg drar på skolen), skal vi ha en liten pep assembly igjen, bare for å bli gira til kampen.
Jeg har egentlig ikke så mye å si. Hvis noen har noen ønsker om hva de vil at jeg skal skrive om, for eksempel mer om hvordan skolen fungerer, karaktersystemet osv, eller om cheerleading, folk her, USA generelt...blablabla. Jeg vet ikke hva dere vil vite egentlig, det skjer liksom ikke så mye her for tiden, bortsett fra skole, lekser og sånne superinteressante ting. Så ja, hvis dere har et ønske - skriv i kommentarfeltet eller i den überkule boksen min til høyre.

Nå skal jeg se en film og så sove. Kathy sier at jeg kan ta en forkjølelsesmedisin som liksom skal "slå deg ut"...jeg er ganske sikker på at jeg klarer gjøre det helt på egenhånd uten hjelp fra en pille, haha.

Ellers siden sist har jeg spist grøt og norsk sjokolade :D Og tatt i bruk boblejakken, fordi det er kaldt om morgenen. Allison har vært hjemme hele uka pga av hodeskaden men hun skal på skolen på tirsdag (fordi yayy, vi har fri mandag).

I dag etter skolen hadde vi en audition for "the madrigal". Det er på en måte en musikal, eller skuespill, men det foregår rundt en middag for gjestene. Litt vanskelig å forklare, men vi hadde iallefall auditions i dag og det var kjempegøy. Det skal være en middelalder-greie, så vi har skikkelig kule kostymer :D Jeg gleder meg, det kommer til å bli awesome.

Svært rotete innlegg. Jeg bare skrev etterhvert som jeg huska på ting, haha. Forresten så suger amerikansk radio. De spiller de samme sangene 40 ganger om dagen. Og det er ikke å overdrive. De spiller den samme sangen ca hvert 20. minutt. Og de varierer ikke sangene ofte akkurat. Jesus.

-Kristine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar