Tic toc

søndag 3. oktober 2010

Tittei

Rask liten oppdatering. Så i går gjorde vi egentlig ingenting! Så på film og bare slumma totalt. På kvelden dro jeg, Allison og Billy inn til Traverse City på kino. Vi så You Again. Den var morsom, anbefales! :D



For øyeblikket loner jeg på rommet, holder på med å skrive et essay til AP Lit, så da var det det beste alternativet ettersom Allison og Rachel driver å dreper hverandre nede i stua....i et videospill. Haha. Kathy lager mat til bbq-en. Folkene kommer om ca. 1 time. I går kom den nye senga mi forresten, skal vise dere senere, kameraet ligger nede og jeg er lat. Men den er foreløpig installert på Rachel sitt rom pga av at vi maler Allison's, som sagt.

Nå begynner bbqen snart, så jeg skal gjøre meg klar! :)

-Kristine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar