Tic toc

fredag 1. oktober 2010

Elk Rapids vs. Grayling 21-13!

Whoop whoop. Vi vant - igjen! Vi har vunnet 6/6 kamper nå, yeeyaah. Siden vi vant kampen i dag, betyr det at vi kommer til play-offs!

Ooog, jeg var veldig flink - jeg filmet 5 filmer til dere! + noen bilder fra før kampen:) I tillegg til at jeg har den ene filmen som jeg sa jeg skulle laste opp for en uke siden, men jeg har ennå ikke kommet så langt, Youtube tar seg nemlig god tid. Derfor kommer heller ikke alle filmene i dag, men jeg lover å laste de opp så fort som mulig.

Når vi scorer touchdown eller lignende, og selvfølgelig når vi vinner, synger vi The Fight Song (den har en dans også, har en video av den:))

Cheer our Elks to victory, show your ER pride. We're the team that can't be beat, so come on Elks, get on your feet and hail the good old orange and black. We're gonna win tonight! FIGHT, FIGHT, GO TEAM FIGHT! Victory for ER Hiiiigh.

Her kommer hvertfall bildene:














Video av the fight song:


Jeg er midt imellom og bak de to fremste til høyre, haha.
-Kristine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar