Tic toc

fredag 8. oktober 2010

Jeg savner.......

- Huset mitt.
- Ingen kjæledyr (jeg liker ikke lukten, blech. Og heller ikke at bikkja tigger hver gang noen rører mat. Men han vet hvor han har meg, jeg dytter han bort. Haha. Nei, jeg skader han ikke på noen måte. Han har bare godt av det. Den ene katta ødela høretelefonene mine og den andre har en uvane med å pisse på gulvet nå og da)
- Senga mi (selv om jeg digger senga mi her, men det er bare noe med din egen seng...)
- Grøt, haha.
- Gangavstander til venner og alt annet! Hater å måtte kjøre overalt.
- Å ha eget rom og bad.
- Isabellaen min. Legit. Abstinenser.
- Mamma & pappa
- Tynne skolebøker. De her er seriøst mursteiner.

I dag har jeg vært her i 1 måned og 11 dager, haha. Jeg savner egentlig ikke norsk mat noe særlig, maten her er god, like sunn og ganske lik.

Okay, I'm done.

4 kommentarer:

  1. Jaaa, glemte helt av det!! Mamma har sendt i posten til mæ, men pakken bruke en evighet på å komme fram!!

    SvarSlett
  2. Har pakken enda ikke kommet frem? Greit å vite at man må være ute i god tid med julegaver....Mamma

    SvarSlett
  3. Hei,

    Vi venter spent på oppdatering... Mamma

    SvarSlett