Tic toc

mandag 13. juni 2011

LA, city tour # 2: Hollywood igjen, Beverly Hills, Melrose, Rodeo Drive osv.



Utsikt fra the Observatory.
Man kunne visst gå helt opp til det en gang i tiden, men some actress hengte seg fra en av bokstavene... oups.







Thailand, Brasil, Sveits og Russland.

Hollywood Bowl. En privat all-girl katolsk skole skulle ha sin graduation seremoni dagen etter der. Sykt, tenk å ha graduation der masse konserter blir holdt osv.
Rodeo Drive. Jeg skal shoppe der en dag! Haha.















Sunset Strip!


Demi (Nederland), meg og Tabea (Sveits) på vår andre Studio Tour på Universal Studios
The Grove. Vi var der onsdag, og Christina Aguilera var der fredag... Not fair.


University of California, Los Angeles









I dag ble jeg hentet av Kim, vi stakk innom Hayley's open house, før vi plukket opp Alina, og dro til flyplassen for å si ha det til Anne. Hun skal bare til California, men når hun kommer tilbake har alle vi dratt, så derfor var det liksom som et siste goodbye. Etterpå dro jeg og chilla hos Alina, før Sarah kom og hentet meg. Gabe kom, vi gikk en tur på stranda og tok gøye bilder, og nå er Alina her også :) Vi ser på My Fair Lady med Audrey Hepburn, og skal snart sove. I morgen.... I don't know.

-Kristine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar