Tic toc

Viser innlegg med etiketten Christina Aguilera. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Christina Aguilera. Vis alle innlegg

søndag 22. august 2010

Elk Rapids

I går sendte jeg email til vertsmoren min, Kathy, og overraskende nok svarte hun etter under en time! Jeg var kjempenervøs, men egentlig uten grunn. Hun virker kjempehyggelig og fortalte litt om historien til plassen de bor på. De bor jo som sagt i Williamsburg, som er et "farming community". Nå bor de på 2 acres (jeg googla det, og det sto at det var ca 2 football fields??) og i tillegg er det 15 (!) acres med skog rundt. Har sjekka litt på Google Earth også, og det er ikke så mange naboer rundt omkring, men det tar 15 minutter å kjøre inn til Elk Rapids, der hvor jeg skal gå på skole. Der er det ca 1700 innbyggere, så det er et lite sted det også. Dessuten så er det bare 30 minutter å kjøre til en av de største byene i nord-Michigan - Traverse City. Og ifølge Google Earth tar det 4 timer å kjøre til Detroit, den største byen i Michigan :D (hvor Christina Aguilera mest sannsynlig skal innom på turneen, så da er det ikke umulig å få dratt, haha)

Vertsmor fant meg på Facebook og la meg til der, og da snakket vi også litt der. Etterpå la jeg til begge vertssøstrene mine, og jeg snakket en god del med hun yngste, Rachel. Vertsmor kunne forresten fortelle at Allison allerede hadde snakket med her cheerleading coach og fått en "duffle bag" og en uniform til meg, hvis jeg fortsatt var interessert i cheerleading! :D Så da er jo det i boks, haha. Alle er visst på Facebook i USA x) vertsmor foreslo meg som venn for cheer coachen, og hun hadde lagt ut masse bilder av cheer laget, så da fikk jeg se det også.

Legger ikke ut bilder før jeg har spurt dem om det er ok, men jeg skal prøve å ta masse bilder når jeg kommer dit. Flyreisen får jeg informasjon om i morgen!
Her er noen bilder jeg fant på nettet i alle fall:


Jeg skal fortsatt bo i nord! :)

Litt av Elk Rapids.


En eller annen fin strand.


Tudeluu, Kristine.

mandag 19. juli 2010

Christina Aguilera ♥

"Christina Aguilera", "Stripped", "Back to Basics" + Stripped-dvden og B2B-dvden.

Christina Aguilera By Night & Christina Aguilera By Day ♥♥

Og selvfølgelig; BIONIC.

Christina Aguilera-fan sa du? Hm.. Drømmen er å få med meg Bionic-turneen, når jeg er i USA. Satser på at hun setter i gang i begynnelsen av 2011, at hun kommer til en by nært eller i min by og selvfølgelig at jeg får lov av vertsfamilien å dra. KRYSSER FINGRER OG TÆR ♥

KRISTINE

Long time, no see.

Har ikke skrevet på en stund, men det har ikke vært så mye å skrive om egentlig. Har kommet hjem fra Tyrkia og Oslo. Jeg var jo på ambassaden forrige onsdag, og det var som alle sier det er; lang ventetid og helt ufarlig, hehe. Sto i kø i sikkert en time eller mer, før det var noen få spørsmål a la "Vet du hvor du skal bo i USA?" og "Har du vært i kontakt med politiet før eller blitt arrestert?" Ehm...Nei? Så nå har jeg vært hjemme snart en uke. Greit nok det, men det er jo ingen hjemme, så det blir litt stusslig. Var sammen med en venninne i går som jeg ikke har sett på en stund, men hun drar igjen i dag. Nå, faktisk. Må vente til torsdag.

Ellers siden sist så har jeg kjøpt 7 filmer:


The Time Traveler's Wife er en utrolig nydelig film. Rachel McAdams er en av mine favorittskuespillerinner, hun er utrolig flink.


Haha, har ikke sett denne enda, men den ser nesten litt komisk ut.


Har endelig kjøpt New Moon også. Kjøpte en hel boks, og det er tre disker, to med bare ekstramateriale. Elsker sånne greier, wii.


Management. Jennifer Aniston<3. Den var relativt morsom, hohoi.


Up In The Air. Sær film. Jeg elsker sære filmer. Og George Clooney.


Avatar. Forelsket meg helt i den andre gangen jeg så den, sykt bra laget og daaamn fantasien til James Cameron er ustoppelig. Beundringsverdig.


My Sister's Keeper. Søt film om en mor som ofrer alt for å redde sin kreftsyke datter, nesten til og med helsen til sin andre datter.


Og sist men ikke minst - Christina Aguilera Stripped Live In The UK ♥♥♥
Bestilte den fra Platekompaniet for en måned siden, og endelig hadde den kommet.

Kommer snart et nytt innlegg, fikk nemlig et brev fra Speak i dag. Very thoughtful of them.

KRISTINE.

fredag 25. juni 2010

Who owns the throne?


Hahahahah, det der er bare too funny :D Ikke tvil om hvem som regjerer, nei...
Lady Gaga er grei nok hun, men ingen slår Christina <3
MADE MY DAY.


Dit skal jeg snart! :D Om en halvtime ca. kommer bestefaren min for å kjøre oss til flyplassen, også flyr vi til Oslo og overnatter der på hotell. Flyet til Tyrkia går rundt klokka 14 i morgen, så vi trenger ikke stå opp så altfor tidlig. Men vi kommer ikke frem før på kvelden, kanskje i 8-tiden. Gleder meg, mest fordi jeg får være to uker sammen med de to små søskenbarna mine. Ho minste er jeg også gudmor til <3

Nå skal jeg forsikre meg om at jeg ikke har glemt noe. Har med pcen, og vi har internett der, så jeg forsvinner ikke helt =)

Au revoir, adios, later bitches, до свидания, elveda osv......

KRISTINE

mandag 21. juni 2010

Welcome

Hei!

Jeg heter Kristine, er snart 17 år og bor foreløpig i Tromsø. Til høsten skal jeg, som så mange andre, ut og oppleve verden på egen hånd. Jeg skal i alle fall oppleve USA på egen hånd. Hvor vet jeg enda ikke, sammen med hvem vet jeg heller ikke og når jeg drar vet jeg også heller ikke. Går bare å venter på at det skal være en email i innboksen fra Speak (organisasjonen jeg reiser med) hvor det står at jeg har fått vertsfamilie. Kommer til å oppdatere så smått før jeg drar, og når jeg har kommet meg dit blir det forhåpentligvis hyppigere oppdateringer for å holde familie og venner orientert. Og også for å ha min egen elektroniske dagbok å se tilbake på når jeg kommer hjem =)

Følte et behov for å forklare navnet til bloggen også. K-en står åpenbart for Kristine... Stripped er for de som ikke vet det, et Christina Aguilera-album, og jeg er en håpløs Christina-fan. Derfor lånte jeg navnet, som en indikasjon på at jeg skal åpne dørene til livet mitt, og "strippe" ned til sjelen min. Jeg er så poetisk, nemlig. Neida.

Om ei uke drar jeg til Camyuva, Tyrkia, til vår leilighet i Viking City der. Blir deilig med litt varme etter evig tid med regn her i Tromsø! Så drar jeg direkte fra Tyrkia til Oslo, og har avtale på den amerikanske ambassaden der den 14.juli for visumintervju.

Have fun!
[Kristine]