Tic toc

tirsdag 29. mars 2011

Eight zero

I dag er det nøyaktig 80 dager til jeg ser mamma, pappa og bror igjen! Åååh, gleder meg sånn.
For øyeblikket sitter jeg i senga mi i hytta vi har leid i Kentucky. Vi er helt sør i Kentucky, og det har vært ganske bra vær her. Kunne godt vært varmere da. Skulle ønske vi hadde dratt til Florida, eller ihvertfall til litt inni Tennessee, fordi der var det varmt! I går kjørte vi nemlig i ca. 2 timer til Nashville, Tennessee, og sola skinte og vi gikk i kortarmer ute. Ahh, deilig.
Forresten så vi jeg påpeke at vi har "kasta bort" utrolig mye tid på å kjøre rundt uten mål og mening. Har vel brukt like mye tid i bilen som vi har utenfor.
Nashville var en kjempefin by da, det vi så av den. Var på en liten shoppingrunde, kjøpte en awesome veske fra House of Derèon, Beyoncè sin line.


Den ser litt annerledes ut i virkeligheten, but I love it. Kjøpte også en t-skjorte med Audrey Hepburn på.

I dag var vi på en tour av det colleget som Allison begynner på til høsten. Kjempefint campus, ikke altfor stort og veldig pent. Hadde ikke helt forestilt å bruke vårferien min på forelesning om de forskjellige programmene de har der da. I tillegg begynte det å pøsregne. Flotte greier.
Etter greia som varte i 3 timer dro vi til LA Nails for å få pene negler. Ali, Rachel og jeg tok "full set", som er at de setter på falsk negletipp og får den til å se ut som din egen. Well...synes ikke det ble så fint jeg. Alt for firkantige, pluss at jeg gjerne ville hatt de lengre. Nå er de jo like korte som mine egne negler! De ser også utrolig falske ut. Tenker jeg vil få det fiksa når vi drar til Chicago.



Tror det kommer til å bli bra i Chicago, forresten. Skal visst bo et hotell, takk gud. Vil ikke bo hos familien til Kathy (?). Ulempen er at vi skal 5 stk inn på ett rom...
Vet ikke helt sikkert hva vi har planlagt ennå, men jeg vet at vi skal få tatt henna-tatoveringer et sted, og forhåpentligvis varer de en stund. Vet ikke hvor mye de koster, så jeg får se om det blir en eller to.
Shopping blir det også, vet jeg. Må jo snart begynne å lete etter kjole til prom!

Såå, det var min lille oppdatering fra spring break her i Kentucky/Tennessee.
Skal legge ut bilder fra stedet og fra Nashville seinere. Orker ikke akkurat nå.
Har gjort ferdig essayet mitt om scriptet til Seussical. Jeg har fortsatt et mega-essay å skrive om Man On Fire, og jeg har såvidt begynt. Godt at jeg enda har 6 dager, give or take. Blir vel heller take... men ja. Klokka er 10, så vi bare chiller. Tenker jeg skal se en film nå, not much else to do.

-Kristine.

1 kommentar:

  1. Vi glede oss også -veldig. Kos dæ og nyt ferien, selv om det blir mye kjøring. Du får i alle fall sett mye. Klem fra Mamma

    SvarSlett