Tic toc

torsdag 24. mars 2011

These are the moments I will remember

Enda flere bilder! På så kort tid, wow. Hehe. Tok med kameraet på play practice i dag, og selv om jeg bare knipsa på slutten ble det fort noen bilder, spesielt når Dan og Dylan tok over, haha.

Og ja, vi hadde jo snødag i går. Tok noen bilder ut vinduet da jeg våknet. Keep in mind, det var helt bart på bakken dagen før. De kalte det snøstorm...haha.


Søt liten fugl.

Seussical rehearsal

Sarah og jeg poser for kameraet. Skuldra mi ser rar ut...hmm.
Sarah & Gabe
Caught in a moment, haha. Random dansing.

Mason, en av lærerne mine sin sønn. Han spiller Jojo. (I halvt kostyme her btw)
The Cat in the Hat's hat.
Dan og Dylan leker fjortis.




Fun times! Tror nesten jeg må legge ut videoen av Dan også, holdt på å le meg ihjel.

En dag igjen til spring break!! Har matteprøve i morgen og et essay due. Kjempegøy.
Ciao for nå!

-Kristine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar