Tic toc

fredag 25. mars 2011

Spring break

Endeliiiig. Føltes ut som det tok evigheter. Selv om skoledagen i dag gikk overraskende fort. I første time var vi 9 av 18 stk., så istedet for å skrive et essay tok Mrs. O oss på frokost. Haha, så mye bedre enn alternativet! I andre time, precalc, hadde jeg prøve. Som jeg er ganske sikker på at jeg phhaila på. Oh well.
Resten av dagen gikk ganske normalt, bortsett fra stor mangel på folk som allerede hadde stukket på ferie, og alt var mer chill.
Så var det hjem, dusje, pakke osv. Nå er jeg klar for down south! Håper så sykt at det blir varmt der nede de neste dagene.
Så, dette var mitt lille ha det. Vet ikke hvordan situasjonen er når det gjelder internett etc, så hvis det er ikke-eksisterende; ciao for nå!

-Kristine.

1 kommentar:

  1. Isabel Mortensen26. mars 2011 kl. 04:00

    god tur! <3 og kos dæ med vårferien din xD

    SvarSlett