Tic toc

søndag 15. mai 2011

Helga

Jeg har vært superbusy hele denna helga, men det har vært så gøy! Fredag var altså senior skipday - alle seniors skulker skolen. Man får fravær, men alle lærerne vet om det og rektor osv. Lærerne tilpasset til og med timeplanen sånn at ingenting viktig foregikk på fredag, hehe. Det er tradisjon.
Etter skolen på torsdag hadde Sarah Chamber Choir, så jeg satt og hørte på mens de sang og etter det stakk vi innom her place før vi dro for å få med oss siste halvdel av jentenes fotballkamp (soccer). Vi måtte gå før de begynte å spille overtid fordi Sarah hadde Rotary show øving (en Miss Elk Rapids greie). Det tok ikke lange tida, så vi dro til the Cone Corral og spiste en liten snack før moroa begynte, hehe.
Det har seg nemlig sånn at de to første radene av parkeringsplassen på skolen er "senior parking", så Gabe, Molly, Sarah, jeg, Hilde og Zach blokkerte de med gul caution-tape og refleksstenger. Det funka ikke så bra, det ble en liten misforståelse, så Mr. Standerfer fjerna det før skolen starta på fredag (vi hadde rektor, Mr. Travis' tillatelse til å gjøre det da). Men uansett, det var gøy å sette alt opp og sånt, selv om det ikke gikk som planlagt, hehe.
Jeg var hjemme rundt midnatt, da det var bekmørkt, og sovna med en gang.

Fredagsmorgenen kom Sarah og henta meg igjen, vi dro til skolen for å snakke med Mr. Travis, men han var ikke der, så vi dro for å ta manikyr før prom. Etterpå dro vi til henne og begynte å se The Sound of Music19.30 hadde hun the Rotary Show, så jeg bare så på fra backstage når hun sang med sin lille "court" av yngre jenter og så dro vi bare tilbake til her house igjen. Jeg sov over, vi spiste pot pie til middag (nam) og så the Sound of Music og sovna til Breakfast at Tiffany's. Til frokost lagde Mr. Cunningham skikkelig gode vafler. Sarah måtte dra litt før jeg ble henta av Kathy, så jeg spiste frokost med faren hennes, haha :) Han er superkoselig. Elsker familien hennes.

Jeg hadde frisørtime kl 11, og etter det dro jeg hjem, samlet sammen ting jeg trengte og dro til Kelly T.'s house for å gjøre meg klar til prom sammen med Nina, Austin, Mary og Kelly. Det var gøy, Mrs. Thelen hadde laget goodiebags med masse nødvendige småting i - tyggis, parfyme samples, sikkerhetsnåler, sminke osv. Masse gode små snacksretter også. Kelly's søster var der og hjalp med sminke, neglelakk og alt mulig rart egentlig. Mot slutten fikk vi litt dårlig tid og stressa litt, men vi ble da klare til slutt. Guttene kom, og vi kjørte til The Resort (hvor prom var) for å ta bilder, siden det regna og blåste ute. Typisk. Etterpå dro vi til Minerva's for å spise middag sammen med gruppa vår (vi var 18 tilsammen). Og så var det prom da. Dansing, dansing, dansing. Oh my goodness det ble så varmt der inne! Men tida gikk fort, trodde det nesten ikke da DJen plutselig sa at det var siste sang!

Jeg var invitert til både Kelly's og Katie's house etter prom, så jeg bestemte meg for å dra til Katie's fordi da fikk jeg være sammen med alle sammen prom night - først med en gruppe og så med en annen - så Sarah (hva skulle jeg gjort uten henne?!) kjørte meg til Kelly's house for å hente tingene mine, og tilbake til Katie's house.Jeg overnattet der sammen med Dylan, Dan Parlin, Sarah, Alina, Michelle og Claira. Vi satt nede i stua og snakket en lang stund før vi gikk opp og satte på en film. Jeg tror ikke en person så mer enn halve filmen. Jeg sovna i hvertfall etter 20 minutter ca. Klokka var rundt 3 - halv 4, hehe. Sarah, Michelle og jeg lå knødd sammen i tepper på gulvet, og alle de andre lå strødd rundt oss, haha. Vi våkna i halv 11 tida, spiste yummy frokost som Mrs. DeRosha hadde laget - varme kanelsnurrer med glasur, og eggerøre (ikke alt på en gang da, haha), og bare tok livet med ro. Guttene dro etter frokost, bortsett fra Dylan, siden han omtrent bor der uansett, haha.

National Honors Society hadde Induction Ceremony i dag, og siden Katie, Michelle og Sarah alle er medlemmer måtte de være på skolen i 1-tida. Alina og jeg satt og chilla hos Katie før vi gikk opp til skolen i finværet for å se på seremonien hvor alle de nye medlemmene og adminstrasjonen blir annonsert osv. Så det er det jeg har gjort i dag; sittet og sett på NHS seremoni, spist dessert etterpå (Alina i jeans, sweatshirt og høye hæler, jeg i Katie's sweatpants, skinnjakke og Sarah's flip flops sammen med alle de classy NHS-folkene).

So yeah, nå er jeg hjemme. Jeg har vel litt lekser å gjøre og litt søvn og ta igjen, så det blir en rolig kveld. Denne uka på skolen har vi tre skoledager; onsdag skal matte- og scienceklassene til Michigan's Adventures. Ikke spør meg hva det er - jeg vet at vi skal være der til i halv 6-tida og at de har roller coasters der, mer aner jeg ikke :) Torsdagen har vi senior luncheon - administrasjonen på skolen tar alle seniors ut til lunsj kl 11 og ut skoledagen. Vet ikke helt hva som skal skje der heller, men det blir gøy :)
Og neste uke er da siste skoleuke!! IIIIK. Jeg vil, jeg vil ikke, jeg vil, jeg vil ikke.....................................................................................................................




Bilder fra prom kommer senere.
-Kristine.

1 kommentar: