Tic toc

fredag 9. juli 2010

Impatience....

Begynner å bli utålmodig... Enda ikke fått vertsfamilie. Hver morgen går jeg inn og sjekker e-mailen, og hver morgen ligger ingenting og venter på meg. I den lille mailen ligger hele fremtiden min for et år, og det plager meg at jeg fortsatt ikke vet noenting som helst! Nå må det vel skje noe snart.

Ellers så går det jo mot de siste dagene her i Tyrkia, skal bli deilig å komme hjem til senga mi. Først en svipptur på noen dager innom Oslo og tanta mi, som sagt, hvor det blir besøk på ambassaden.

I dag har vi vært her hjemme med bassenget, og så kjørte vi en tur til en tidligere piratby, Olympos. Det var ruiner av bygningene der osv. Synes sånt er så fascinerende jeg... Har så lyst til å dra til Hellas og se alle de gamle bygningene der! Åh, det hadde vært så bra. Klart jeg skal gjøre det en gang i livet mitt.

Jaja, det får bli med drømmen til nå, og nå skal jeg legge meg. Klokka er 01:23 her. Lang tekstoppdatering... Har faktisk ikke tatt så mange bilder. Glemte kamera i dag. Hmph. Jaa...

Natta

1 kommentar: