Tic toc

lørdag 31. juli 2010

July 31st 2010......

er min 17. bursdag! :D Nå har nettopp familien dratt hjem fra feiring her. Det var koselig, vi spiste pizza og kake og jeg og søskenbarna mine så på The Time Traveler's Wife. Ellers har jeg brukt dagen på å trene i turnhallen med ei venninne, og vasking, haha.

Nå må jeg skyndte meg å pakke - vi kjører nemlig til Evenseth i morgen! Evenseth er hvor hytta til mormor og morfar er, i Nordland ikke langt unna Bodø, så der skal vi være en uke sammen med dem og onkelen min, tanta mi og søskenbarna mine. Gleder meg, håper bare at været er litt bedre der =)

Ja, som sagt - full fart i pakkinga. Har ikke internett der, så får jo hverken sjekka mailen eller noe annet... Er "heldigvis" bare omtrent ei uke. Ha det så lenge!

-Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar