Tic toc

mandag 19. juli 2010

Long time, no see.

Har ikke skrevet på en stund, men det har ikke vært så mye å skrive om egentlig. Har kommet hjem fra Tyrkia og Oslo. Jeg var jo på ambassaden forrige onsdag, og det var som alle sier det er; lang ventetid og helt ufarlig, hehe. Sto i kø i sikkert en time eller mer, før det var noen få spørsmål a la "Vet du hvor du skal bo i USA?" og "Har du vært i kontakt med politiet før eller blitt arrestert?" Ehm...Nei? Så nå har jeg vært hjemme snart en uke. Greit nok det, men det er jo ingen hjemme, så det blir litt stusslig. Var sammen med en venninne i går som jeg ikke har sett på en stund, men hun drar igjen i dag. Nå, faktisk. Må vente til torsdag.

Ellers siden sist så har jeg kjøpt 7 filmer:


The Time Traveler's Wife er en utrolig nydelig film. Rachel McAdams er en av mine favorittskuespillerinner, hun er utrolig flink.


Haha, har ikke sett denne enda, men den ser nesten litt komisk ut.


Har endelig kjøpt New Moon også. Kjøpte en hel boks, og det er tre disker, to med bare ekstramateriale. Elsker sånne greier, wii.


Management. Jennifer Aniston<3. Den var relativt morsom, hohoi.


Up In The Air. Sær film. Jeg elsker sære filmer. Og George Clooney.


Avatar. Forelsket meg helt i den andre gangen jeg så den, sykt bra laget og daaamn fantasien til James Cameron er ustoppelig. Beundringsverdig.


My Sister's Keeper. Søt film om en mor som ofrer alt for å redde sin kreftsyke datter, nesten til og med helsen til sin andre datter.


Og sist men ikke minst - Christina Aguilera Stripped Live In The UK ♥♥♥
Bestilte den fra Platekompaniet for en måned siden, og endelig hadde den kommet.

Kommer snart et nytt innlegg, fikk nemlig et brev fra Speak i dag. Very thoughtful of them.

KRISTINE.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar