Tic toc

lørdag 9. april 2011

Miss Elk Rapids Scholarship Pageant

Kom bokstavelig talt nettopp hjem fra the Miss Elk Rapids Scholarship Pageant på skolen. Tror kanskje det må være det mest amerikanske jeg har opplevd so far. 7 jenter, 6 av dem i min klasse og en 21-åring konkurrerte om forskjellig ting i tillegg til et scholarship (har vi et ord for det på norsk?) til college på $4000.

Idioten som jeg er klarte jeg å glemme kamera hjemme, men omtrent alle tok jo bilder, så de kommer etterhvert, når jeg får "lånt" de fra Facebook. Det var iallefall en uforglemmelig opplevelse.
Jentene gjorde casual modeling og en prepared speech om "a magical time in their life", et selvvalgt talent, formal wear (ballkjolevisning) og svare på et spørsmål de ikke hadde hørt før og forberedt et svar på. Høydepunktet for meg var definitivt når Sarah sang On My Own fra Les Miserables. Det er bare noe med stemmen hennes som gjør at jeg smelter hver gang, haha. Emily var også utrolig flink på piano!

Emily vant Miss Congeniality, Sarah vant Miss Entrepreneur (for å ha solgt mest billetter), og hun vant også i en av top point category winners kategoriene (en vinner for den forberedte talen, en for talent osv.) Kaitlin Hicks vant en av de andre kategoriene og ellers husker jeg ikke.

And the winner of the 2011 Miss Elk Rapids title: ....... Sarah Cunningham.
Til alle store sjokk!! Høhø, eller ikke.
Jeg lover, den jenta må være bionic eller noe sånt.
2nd runner up var Katie og 1st runner up var den 21-åringen, Kaitlin.

Alt i alt, en kjempegøy opplevelse! :):)
-Kristine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar