Tic toc

onsdag 27. april 2011

Tittei

Dager og datoer går i surr for meg for øyeblikket! Det er jo såvidt jeg har tid til å stoppe for å sjekke hva klokka er, så fort går ting for seg. Dagen min i dag gikk som følger;
Var på skolen ca. 7.30, og hadde 1., 2., og 3. time, deretter lunsj og så var det calltime for hele Seussical castet. Vi hadde nemlig et lite preview for the middle school, framførte 1. akt. Det var over ca. 2.30, så da hadde vi litt tid før calltime igjen - 5.00. Sarah, Gabe, jeg og en middle schooler, Josiah, dro til Chef Charles (pizzaplaze) og spiste. Så dro Sarah og jeg til huset til Nina for å gjøre lekser. Det var ingen hjemme, bare Sarah og jeg i huset, haha. Det er sånn ting fungerer her - er man gode venner valser man rett inn i huset til en venn, som ikke nødvendigvis trenger å være hjemme. Digger det. Så, vi nileste begge to omtrent, for å få litt lekser unnagjort, begge (og sikkert resten av castet) ligger etter med leksene.

Tilbake på skolen kl 5.00 var det tid for dress rehearsal. Dress rehearsal betyr at vi kjører hele showet som det skal være, men Mr. Stow kan stoppe hvis det er noe han/vi må fikse, og folk kan komme å se hvis de vil. Det var et lite publikum der, ikke noe stort. Vi var ferdig rundt kl 9., men så skal man jo ut av kostyme, ta av micen (AUU, mic-tapen gjør sykt vondt), og diverse andre ting må gjøres, så jeg var ikke hjemme før ca. kl 10. Da nileste jeg mer mens jeg spiste, gjorde ferdig gårsdagens mattelekse, sprang gjennom dusjen og nå sitter jeg altså i senga mi - utslitt og dautrøtt. Tenkte bare jeg skulle stikke innom.

I morgen er det SHOWTIME for real. Gleder meg! Jeg har ikke vært nervøs i det hele tatt omtrent hittil, men i morgen kommer jo publikum til å være mye større! Så vi får se :)
Vi har en forestilling i morgen og fredag, og to på lørdag, and then it's all over.... :'(

Nå måååå jeg sove før jeg svimer av foran skjermen. Ønsk oss lykke til.
YOPP!

-Kristine.

3 kommentarer:

  1. Høres både hektisk og gøy ut. Du må få noen til å ta bilder sånn at vi får se deg i fullt kostyme. Mamma

    SvarSlett
  2. Seussical! :D Ho Addie sa forresten at ho va den der fuglen æ ikke klare å huske ka hete.. Men det høres bra ut, dokker kommer sikkert til å fremføre det kjempebrea! :D

    SvarSlett
  3. Isabel Mortensen29. april 2011 kl. 11:19

    Lykke til! :D høres morsomt ut!

    SvarSlett