Tic toc

onsdag 13. april 2011

Prom...

....er den 14. mai! Ikke lenge til, omtrent en mnd! Husker noen at jeg fortalte om bryllupet, og at det skulle være den 13., rett før? Øhm...ja akkurat. SKULLE. Bryllupet er tydeligvis avlyst! Aaaaaner ikke hvorfor. Oh, America. Men ja, trenger ikke bekymre meg for stress iallefall!

Uansett, prom er altså den 14. Nå på lørdag skal jeg ned til Grand Rapids med Hilde, Casey, Devan, Bazel og Alexis på prom dress shopping, det blir gøy! Hvis jeg ikke finner en kjole da av en eller annen grunn, skal jeg låne en hos Sarah.
I dag spurte Dan meg til prom, så da er jo det i boks. Ville vært kjedelig å gå alene. Var litt redd for at Sarah ikke ville "approve", men jeg snakket med henne, and it's all good. So she says, and I believe her. (Herregud, jeg høres jo ut som et teen drama show, omgomg) Neida, no drama. Men dette er jo tross alt America. (Edit; Sarah og Dan slo nettopp opp, derfor, i fall noen lurte...heh)

Men det blir gøy, jeg gleder meg. Så vet dere det.
Nå har et et tonn av lekser å gjøre, blechh... :( Setter en demper på en morsom dag. Mr. Stow was on a roll at play practice i dag. Elsker play practice, gruer meg til det er over! ;( Herregud, innså nettopp at det bare er litt over to uker til! Oh my, det kommer til å bli to travle uker, vi har fortsatt MYEEE å gjøre.

Aaaah, altfor mye å gjøre, altfor liten tid!!
øahfohfgoadhgojbgoaøghkrfbgjpghsphgldg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar