Tic toc

tirsdag 21. september 2010

The NBA, baby!!!

5. november skal vi mest sannsynlig kjøre ned til Detroit og se en NBA basketballkamp! The NBA er liksom den proffe ligaen, haha. Så ja, vi skal se Detroit Pistons vs. NC Charlotte Bobcats! :D Jeg valgte at vi skulle se the Bobcats, if you know me, you probably know why, haha!

Jeg gleder meg, det blir awesome!!! Kampen begynner i 7tida, og det er en fredag, så vi må ditche de to siste timene av skolen og kjøre i ca 4 timer til Detroit.




YAY.
I dag har jeg ingen spesielle planer.. Å - glemte å fortelle at homecoming er utsatt 3 uker! Det laget vi skulle spille mot måtte trekke seg pga at de hadde for få spillere. Så da har vi plutselig god tid på å fullføre både floats, dansen osv. Derfor har vi ikke cheer practice i dag, så Allison og jeg skulle egentlig kjøre til TC til the gym, men hun har fått halsbetennelse, så vi eliminerte den planen, haha. Kanskje jeg løper en tur hvis jeg gidder.

Skal ihvertfall huske at One Tree Hill er på kl 8 i dag, og ikke 9 som jeg trodde sist, da det var sesongpremiere! Jepp...

-Kristine.

2 kommentarer:

  1. Høres ut som du har mye å se fram til. Mamma

    SvarSlett
  2. Heldigris!!!! Æ vil å! men du får ha en god tur da! <3

    SvarSlett