Tic toc

torsdag 2. september 2010

Puppy's first baseball game

(Skrevet i går)

Jeg er Allison's puppy. Don't ask, haha.

Som det står i overskriften; jeg har vært på baseball-kamp! Først var jeg og Allison på cheer practice, på ordentlig denne gangen. Det var veldig gøy, tror definitiv jeg skal fortsette med det ja. Må bare joine et treningssenter også kanskje, fordi det er foreløpig ikke en noe særlig tung workout akkurat. De er ikke sånn superflinke. Jeg aner ikke om jeg har skrevet dette før eller ikke, men what the heck. Tok all bevegelsene ganske lett, det er som en blanding mellom aerobic og dans. Men så må jeg jo lære alle ropene også, og det kommer til å ta liiitt lengre tid. Det er en kamp i morgen (altså i dag), men den skal jeg (heldigvis) ikke på, fordi vi skal på en slags piknik for alle utvekslingselevene som er her i området. En av dem er på cheerlaget, hun er fra Tyskland. So yeaa.

Baseball-kampen:Vi satt ved sånne bord og folk kom og tok bestillinger og henta det til oss, chill. Det var en sånn liten liga, ikke the pros akkurat. Jeg tror jeg skjønte litt etterhvert, men baseball er en snurrig sport... Gøy var det faktisk, men litt kaldt. Regna litt i dag, så det ble litt kjøligere. Skal visst i følge pcen min være 18 grader nå, og klokka er kvart over 11...hmm. Jaja. Her kommer bilder:


















Alle sammen.

Laget vårt, The Beach Bums, vant forresten, mot laget fra Chicago; The Thunderbolts.

I dag var vi en snartur på skolen for å ordne Rachel's timeplan og egentlig min også, men hun dama kan ikke gjøre jobben sin og hadde problemer med et eller annet i systemet, så vi fikk ikke fikset min. Leverte inn et skjema med alle fagene jeg ville ha da... De realfaglige fagene jeg valgte høres rare ut, jeg vet ikke...De virker ikke akkurat som om de har samme pensum som hjemme, så who knows; kanskje jeg må flytte til Tromsdagen vgs... Please no :(

Jaja, her er browniene som Rachel og jeg lagde, fortsatt i ovnen. To stk, en til cheerlaget før de skal på kampen (bortekamp) og en til den utvekslingspikniken:


Har forresten 2 videoer også! En av selve kampen, og en kort en av Allison og Rachel som danser til den YMCA-sangen, haha. Må bare se om Youtube vil være så hyggelig og laste dem opp først :):) Stay tuned.

- Kristine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar