Tic toc

onsdag 15. september 2010

Siden sist....

har det skjedd mye ja... Hehe. Har enda ikke fatt tilbake pcen min, men jeg faar den kanskje i morgen eller noe. I dag var vi paa skolen, saa kjorte vi Rachel til float building for homecoming, som er snart, ogsaa kjorte vi til Traverse City fordi jeg maatte til tannlegen. Jodaa... Tanna mi ble loes igjen, saa de rev den ut og sementerte den tilbake. Naa sitter den ihvertfall fast - igjen. Saa faar vi se hvor lenge det varer.

Etter det dro vi paa cheer practice, vi driver aa over paa en kjempekul dance routine til homecoming! Det blir awesome! :D

Jeg har mye aa fortelle, men jeg klarer ikke begynne aa forklare noe naar jeg ikke har min pc og ingen av bildene mine. Sorry peeps. Jeg lover at det kommer flere lange innlegg naar min elskede laptop kommer tilbake til mitt fang! :D

-Kristine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar