Tic toc

mandag 6. september 2010

Sleeping bear dunes og Walmart

Søndag: Allison hadde jobb igjen, så jeg, Rachel, Tom og Kathy dro på en aldri så liten utflukt til The Sleeping Bear Dunes. Det var egentlig bare en svær dunge med sand, haha. Neida, det var kjempegøy. Vi kjørte ut dit, og gikk opp sanddynene. Dere får se på bildene og en video som kommer etterhvert :) Da Allison kom hjem dro vi til Walmart for å kjøpe school supplies. Vi brukte evigheter der, og jeg brukte 196 dollar, som er sånn cirka 1200 NOK - på Walmart, haha! Og det er ikke verdens dyreste plass å shoppe heller, så jeg fikk med meg litt av hvert!

















WALMART, ikke mobb, men jeg lekte turist inne på Walmart:







Så det var søndagen. Skal skrive om i dag snart, vi har nemlig faktisk gjort noe i dag også , hehe. Stay tuned.
-Kristine.

4 kommentarer:

  1. Aaah, I love walmart <3 Fin sand, forresten :D

    SvarSlett
  2. Så sykt gøy ut! Æ vil å på Walmart :D katti bynne du på skoln?

    SvarSlett
  3. Det så utrulig kos ut <3
    hahaha, men du kommer vel tel å bruke mer penga etterhvert å :P
    savne dæ her hjemme <3

    SvarSlett
  4. Anonym: kem e du? x) og ja det va gøy, og æ begynte på skola i dag ;p

    Tonje: savne dåkker hjemme også <3

    SvarSlett