Tic toc

lørdag 25. september 2010

Shopping & homework

Siden sist:

-Jeg har byttet fra Algebra 2 til Pre-Calc, vanskeligere matte.
-Hatt prøve i History of Mind
-Gjort et tonn lekser
-Shoppet en god del....

I går dro jeg, Allison og Rachel rett fra skolen til Traverse City.

Litt av rommet, eller køyesenga. Jeg sover oppe, men vi har kjøpt ny seng! Den er bittelitt smalere enn den jeg har hjemme, men ikke mye. (Isa; like stor som din omtrent).




The Village Market - matbutikken.

Kim from Germany, på cheer practice.

Kantina på skolen, også hvor vi har cheer practice, haha.

Huset fra forsiden.

Og noe av det jeg kjøpte i går, random egentlig... Og ja, gulvet på rommet er grønt, haha.





Sengetøy til den nye senga, wooo. Det er lilla og fint. Senga mi skal se ut som den på bilde, hahahaa.


Tweety-kosebukser.. I <3 Walmart.



Akkurat nå spiser jeg gode fiskepinner og mais! Allison har dratt til en annen skole sin homecoming dance med en venn, så jeg skal dra til en som heter Billy snart. Dette var egentlig bare et random innlegg.... I morgen skal A, R og jeg dra til the gym og vi skal kjøpe homecoming kjole til meg. Elsker at alt er åpent på søndager her!! :D

Jeg har forresten en video også... Den laster opp på YouTube nå. Da får dere se litt av området i Elk Rapids, the high school og Allison og meg sin veldig interessante samtale/voiceover.

-Kristine.

1 kommentar: