Tic toc

onsdag 25. august 2010

Flight plan

Nå har jeg endelig fått billettene som skal frakte meg til the final destination!

Må reise til Oslo på fredagen, med et fly som går i 7tiden (på kvelden folkens) og så overnatter jeg på SAS-hotellet rett utenfor, slik at jeg slipper å vase med å ringe etter taxi osv. klokka 5 om morgenen. Flyet fra Oslo går nemlig klokka 06.50, og jeg må sjekke inn to timer før.

Reiseruta er altså som følger (lokale tider, btw):
06.50 Oslo - 09.00 Brussel (2timers flytur)
11.00 Brussel - 13.15 Chicago (9 timer)
18.54 Chicago - 20.56 Traverse City (1 time)

Ventetid på ca 7 timer i Chicago, helt alene... :( Det blir gøy det.
Ca. 12 timer tilsammen på fly. Jaja, jeg overlever. Ankommer sikkert Williamsburg i 22-tiden lokal tid, og da er klokka rundt 4 på natta her hjemme.


EDIT: Glemte å skrive at jeg skal være senior! :D Snakka med vertssøster Allison for første gang på Facebook i går, og hun er virkelig kjempehyggelig! Men herregud, hun sa at hun betalte tilsammen 900 dollar for bilen sin, noe som er ca 5000 norske kroner! Og hvis du skal ha en nogenlunde ok bil her må du iallefall ut med 20.000, altså ca. 3000 dollar! Skulle ønske jeg kunne kjøpe bil der og kjøre den hjem, haha.

Uansett, poenget med editen var; jeg blir senior og jeg får være med på graduation! :D Det vil si, jeg graduater ikke på samme måte som de, jeg får et annet type "diploma", eller vitnemål om du vil, enn de gjør - men jeg får oppleve graduation as in jeg får gjøre akkurat det samme som de gjør! FUNFUN! Gleder meg :D

I kveld blir det avskjedsparty med jentene og i morgen kan forhåpentligvis familien komme en tur :)

-Kristine

1 kommentar: