Tic toc

fredag 20. august 2010

JEG ER SÅ GLAD!

Ikke vanskelig å gjette hvorfor kanskje?? ENDELIG VAR DET MIN TUR Å FÅ VERTSFAMILIE! Åhh, ubeskrivelig deilig følelse...! Nå vet jeg! Det har vært litt "ekkelt" på en måte, å gå her hjemme uten å vite noe. Resten av vennene mine har jo begynt på skolen allerede, mens jeg har gått her hjemme på ubestemt tid. Men nå vet jeg HVOR, TIL HVEM og sånn ca. når! :D

Jeg skal til Williamsburg i Michigan, har ikke rukket å søke opp byen enda. Også skal jeg bo hos familien Ballard, som består av vertsfar Thomas, vertsmor Kathleen og to vertssøstre - Allison (16) og Rachel (14). De har 2 katter, Sukura & Magumi og en hund, Ezra. Jentene driver med cheerleading og basketball og diverse andre ting, så de høres ut som en aktiv familie! Jeg er kjempefornøyd, og gleder meg kjempemye nå! :D

Nå skal jeg prøve å finne ut litt mer om skolen min, Elk Rapids, og om byen osv.! Dagen min er iallefall reddet! Haha.

Peaceee.

3 kommentarer:

  1. Ååså bra :D Alt høres jo bra ut, og no vet du nokka! :D Vi må snakke på msn!

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅ du aner ikke hvor glad jeg er på dine vegner VENNEN! familien høres perfekt ut for edg som er så aktiv :D DU kommer til å få et fantastisk år :D

    Gleder meg til å lese bloggen din and stuff når du kommer dit :D
    SToooooor klem og muitos beijos.
    ELise - sender litt varme nordover i samme slengen :P

    SvarSlett