Tic toc

fredag 13. august 2010

Still waiting...

(Bildene blir større hvis du trykker på dem)


FORTSATT INGEN VERTSFAMILIE. Og siden jeg virkelig ikke har noen ting å gjøre, så lagde jeg et kart over hvor venner og bekjente skal i USA. Fritids.

Apropos fritid, eller skole egentlig da... For noen dager siden ringte en dame fra Kongsbakken, skolen min, og den samtalen foregikk noe sånn som det her:

KB-dame: Du har plass på skolen, men du skal på utveksling? Du er heeeelt sikker på at du skal på utveksling?

Meg: eeehh....jaa?

KB: Ja, da fjerner jeg deg fra systemet her da. Har du søkt om overføring av skoleplassen din til neste år?

Meg: Ja, men jeg visste ikke at man måtte ha med dokumentasjon, og den har jeg ikke fått enda fordi jeg ikke har fått vertsfamilie blablabla...

KB: Aaah, jeg skjønner. Men da må du bare gjøre det når du har fått det da, men jeg tar deg i alle fall ut av systemet her.

Fair enough, eneste som jeg stusser litt over er jo hvordan jeg kan overføre en skoleplass jeg ikke har? Mamma ringte til kommunen, så det ordner seg vel. Don't panic. Så når vennene mine begynner på skolen neste onsdag, har jeg fortsatt ferie. Forhåpentligvis har jeg også en avreisedato, men foreløpig har jeg altså sommerferie i 3 + x antall dager. Oi, shit. Tenk at det faktisk bare er tre hverdager igjen til skolen starter! :o Tiden flyr. Så fort at i går reiste enda en av venninnene mine; Ingrid ♥ Vi hadde en jentekveld i går hos en annen venninne, og der måtte vi altså ta farvel for et helt år med denne fantastiske skapningen, som i dette øyeblikket antageligvis befinner seg på et fly eller en flyplass et sted i verden. Her er i alle fall noen bilder fra i går:

Fine jentene som jeg kommer til å savne ♥♥



Vertinne-Ingvild i sving på kjøkkenet.


Den onde planen er å vise disse bildene til vertsfamilien, smile pent og si: Ja, så klart det er normalt! Alle har isbjørner i stua i Norge! Og alle rir på dem til skolen. =)



That's it. I kveld skal jeg på Yonas og spise pizza med BINKS-gjengen. Haha.

-Kristine

1 kommentar:

  1. Aw, Kongsbakken e rotehoda, haha. Også satse vi på at du kommer til Utah!! St. George e stort og fint, og bare to tima vekk fra Orderville! Yayy! Neida, men no e du jo garantert å få vertsfamilie snart og det blir awesome :D

    Sneiks on a plane! <3

    SvarSlett