Tic toc

torsdag 26. august 2010

Siste fulle norske dag

He-rre-gud. Jeg drar faktisk i morgen!! Hjelp.. Jeg gruer meg faktisk ikke til det å sitte på flyet lenge, jeg gruer meg til det i mellom! Yikes... finne frem og sjekke inn og passkontroll og tollen og ditt og datt, scares the crap outta me. Og så har mobilen min bestemt seg for å streike fullstendig, den vil ikke sende meldinger, så da må jeg ringe hele tiden. Perfect timing. Edit: Pappa tar med en fra jobb, dagen er reddet. (Edit pga av jeg har brukt 5 timer på innlegget, ehe).

Igår hadde jeg jo som sagt avslutning, eller... "på gjensyn-samling" med jentene i klassen, og det var kjempekoselig ♥♥ Og i dag har tanter og onkler, søskenbarn og besteforeldre vært en tur på besøk. Søte tanta mi og mor måtte gråte litt. Skal sies at de tar lett til tårene da, men allikevel, haha ♥

Nå er jeg stort sett ferdigpakket, mangler bare toalettsakene, og de pakkes ned i morgen.

Seeee, hva verdens beste laget til meg:

Tusen tusen tusen takk, Bjørk, Sofie og Isabella. Den ligger trygt pakket i den stappfulle kofferten min <3




Kofferten min i stad. Nå har boblejakka og en til jakke kommet oppi, + diverse andre ting. Veier ca 21 kilo nå. 23 kilo er max.


Apropos kilo... Jeg sa til vsøster Rachel at det var vanskelig å pakke til et helt år når man bare kunne ha 23 kilo. Da lurte hun på hva kilo var. Oups, my bad. Glemte at de ikke brukte det. Men skal ikke de lære the metric system da, eller? Hm..
Og vsøster Allison spurte om jeg visste hva Harry Potter var, fordi hun og ei venninne skal på premieren av den neste filmen, og hun lurte på jeg ville være med. Såklart sa jeg jaaa:D De skal kle seg ut også, yikes, det kan bli en opplevelse. Har ikke kledd meg ut siden 1.klasse. Men hey, jeg er open-minded, det blir sikkert kjempegøy!

I morgen er altså dagen jeg drar til Oslo, med 18.40-flyet. Gud hjelpe meg. Amen.

-K

3 kommentarer:

  1. hihiihihi <3

    grue mæ til å si hadet til dæ i mårraaaa =(

    SvarSlett
  2. hehe :P fikk du ned enda mer i kofferten ? jaja x) høres ut som om du har flere ting planlagt allerede :D du må kose dæ så mye! <3

    SvarSlett
  3. Bells: jaa, æ også :'(:(:( cry me a river..............................

    Tonje; klart æ fikk ned mer, den va jo ikke halvfull^^ neida, men joda. og japp, har no nåkka småtteri planlagt, blir sikkert konge :):) I will ;*<3

    SvarSlett