Tic toc

søndag 22. august 2010

Elk Rapids

I går sendte jeg email til vertsmoren min, Kathy, og overraskende nok svarte hun etter under en time! Jeg var kjempenervøs, men egentlig uten grunn. Hun virker kjempehyggelig og fortalte litt om historien til plassen de bor på. De bor jo som sagt i Williamsburg, som er et "farming community". Nå bor de på 2 acres (jeg googla det, og det sto at det var ca 2 football fields??) og i tillegg er det 15 (!) acres med skog rundt. Har sjekka litt på Google Earth også, og det er ikke så mange naboer rundt omkring, men det tar 15 minutter å kjøre inn til Elk Rapids, der hvor jeg skal gå på skole. Der er det ca 1700 innbyggere, så det er et lite sted det også. Dessuten så er det bare 30 minutter å kjøre til en av de største byene i nord-Michigan - Traverse City. Og ifølge Google Earth tar det 4 timer å kjøre til Detroit, den største byen i Michigan :D (hvor Christina Aguilera mest sannsynlig skal innom på turneen, så da er det ikke umulig å få dratt, haha)

Vertsmor fant meg på Facebook og la meg til der, og da snakket vi også litt der. Etterpå la jeg til begge vertssøstrene mine, og jeg snakket en god del med hun yngste, Rachel. Vertsmor kunne forresten fortelle at Allison allerede hadde snakket med her cheerleading coach og fått en "duffle bag" og en uniform til meg, hvis jeg fortsatt var interessert i cheerleading! :D Så da er jo det i boks, haha. Alle er visst på Facebook i USA x) vertsmor foreslo meg som venn for cheer coachen, og hun hadde lagt ut masse bilder av cheer laget, så da fikk jeg se det også.

Legger ikke ut bilder før jeg har spurt dem om det er ok, men jeg skal prøve å ta masse bilder når jeg kommer dit. Flyreisen får jeg informasjon om i morgen!
Her er noen bilder jeg fant på nettet i alle fall:


Jeg skal fortsatt bo i nord! :)

Litt av Elk Rapids.


En eller annen fin strand.


Tudeluu, Kristine.

2 kommentarer:

  1. æ saaaaaaaaaaaa jo at du sku bli cheerleader!!! <3 ååååh så sykt gøy :D

    SvarSlett