Tic toc

søndag 29. august 2010

hey

Da var man fremme, har ikke faatt internett paa min pc, vet ikke om det gaar an heller, haaper det. Har ikke spurt. Har ingen bilder heller her. Bare en kort oppdatering saa dere vet at jeg fortsatt er i live, saavidt, haha. Har ikke spist noe siden i gaar, spiste en banan paa flyplassen i Chigaco. Provde en tugge av en sandwich i gaar kveld, men jeg holdt paa aa spy! Ikke fordi den ikke var god, bare magen min som ikke har det helt bra tydeligvis... Klarer ikke spise noenting enda. Har heldigvis ikke spydd, men jeg maatte gaa aa legge meg ned i ste. Brakk meg noen ganger. Hmm.. haaper det gaar over snart.

I dag gikk vi en tur ned til en innsjo og ellers har vi ikke gjort saa mye. En rolig sondag. I morgen skal vi ordne skolesaker og sikkert fag og saann, ogsaa skal jeg kjope ny mobil. Har ikke dekning paa min, saa det er ikke vits i aa sende meldinger. Jaja, naa gaar jeg. Jeg lever.

-Kristine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar